Pages

Thursday 12 September 2013

Adakah Syarikat Anda Layak Sertai Sebutharga Kerajaan?

Sebut Harga Kerajaan






Kali  ini saya akan bincangkan sedikit mengenai siapa yang layak menyertai Sebutharga yang dikeluarkan oleh Jabatan atau Agensi kerajaan.

Syarikat anda layak untuk menyertainya jika memenuhi syarat-syarat yang saya nyatakan di bawah ini:

1. Untuk Sebutharga Kerja Bagi kerja sehingga RM200,000,  kontraktor/syarikat yang berdaftar dengan Pusat  Khidmat Kontraktor(PKK) yang bertaraf Bumiputera dengan kelas F di bawah kepala /sub  kepala yang berkaitan dan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia(CIDB). 

Bagi kerja melebihi RM200,000 hingga  RM500,000, kontraktor/syarikat yang berdaftar dengan PKK dengan kelas E di bawah kepala/sub  kepala yang berkaitan dan CIDB.
2. Untuk menyertai sebutharga Bekalan/ Perkhidmatan Pembekal/syarikat yang bertaraf Bumiputera dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan di  bawah kod bidang berkaitan bagi sebut harga  melebihi RM50,000 hingga RM100,000.


Pembekal/syarikat (Bumiputera/ Bukan  Bumiputera) yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan di bawah kod bidang berkaitan bagi sebut harga melebihi RM100,000 hingga RM500,000.

Pasti anda lebih tahu dimana kedudukan dan kelayakan syarikat anda. Jadi inilah dia syarat yang perlu dipatuhi, ia tidak susah kan?

Jika anda rasakan ia berat, cuba bayangkan pula apa yang akan ada perolehi dari sebutharga yang akan anda menangi nanti. Sudah pasti keuntungan yang berkali ganda dari yang syarikat anda perolehi sekarang. 

Sebelum saya akhiri artikel ini, sekali lagi saya ingatkan anda untuk melabur dalam mempersiapkan diri dalam menyertai perolehan kerajaan, ini bukan untuk siapa, untuk diri anda juga. Pastikan anda dapatkan ebook Rahsia Memenangi Perolehan Kerajaan sebelum kuota jualan penuh dan jualan ditutup.

No comments:

Post a Comment